אמנת שירות
אמנת השירות נועדה לחזק את התרבות הארגונית שלנו, לקדם שיתוף פעולה בין המחלקות, ולבנות מערכת יחסים המבוססת על כבוד, אחריות ושירות מצוין.
אשר יובילו לשירות מיטבי ללקוחות החברה!
ערכי היסוד באמנת השירות
הקשבה ושיח מכבד
אנו ב-KLS מתחייבים לשמור על תקשורת מכבדת, למול עובדים אחרים ולקוחות. נקפיד לנהל שיח סבלני, נקשיב לדעות שונות מתוך סבלנות ואמפטיה, גם במצבי אי-הסכמה נשתמש בשפה עניינית ושירותית.
הקשבה פעילה מאפשרת לנו לא רק להבין את הצרכים של הלקוחות הפנימיים והחיצוניים אלא גם לספק פתרונות יצירתיים ומועילים. אנו מאמינים ששיח מכבד חשוב להצלחת כל תהליך עבודה ומייצר סביבת עבודה חיובית ופרודוקטיבית.
איכפתיות ושותפות
אנו ב-KLS רואים את עצמנו חלק מצוות אחד שפועל למען מטרה משותפת, שהיא שרות מיטבי ללקוחות החברה אנו מתחייבים להיות נגישים ופנויים מתוך מטרה להגביר את שביעות הרצון.
"נעזור ונגלה גמישות, גם כאשר הדבר אינו בגדר תפקידנו הישיר"
זמינות ומענה מהיר
אנו ב-KLS רואים בזמינות ובתגובה מהירה ערכים מרכזיים בשירות. אנו מתחייבים להיות נגישים ופנויים לפניות המתקבלות מלקוחות פנימיים וחיצוניים, מתוך הבנה שהתגובה שלנו משפיעה ישירות על קידום תהליכים ועל שביעות הרצון של הקולגות והלקוחות.
כאשר קולגה פונה אליי ואיני זמין להשיב באותו רגע – אקפיד לחזור אליו בהקדם האפשרי
ולא יאוחר מסיום יום העבודה שבו התקבלה הפנייה
שיתוף פעולה ואחריות
אנו ב-KLS פועלים מתוך אחריות משותפת - כל אחד מאיתנו הוא חלק משרשרת הצלחה אנו מתחייבים לפעול מתוך אחריות הדדית ושותפות, ליצור סנכרון בין מחלקות ולתרום לפתרונות משותפים עבור לקוחות החברה גם כשזה לא "בתוך תחום אחריותי הישיר".
"ניקח אחריות אישית על המשימות גם כאשר נדרש תיאום מול מחלקות אחרות"
מקצועיות
אנו ב-KLS מתחייבים לשמור על רמה גבוהה של מקצועיות בכל מענה, משימה או תהליך. תוך הקפדה על סטנדרטים, דיוק, ותגובה מהירה.
אנו מחויבים לספק מידע ברור, מדויק ונגיש

